Raita prin muzee – partea a V-a

Celelalte episoade:
Raita prin muzee – partea I – MTR
Raita prin muzee – partea a II-a – Muzeul National de Arta al Romaniei
Raita prin muzee – partea a III-a – Muzeul National Cotroceni
Raita prin muzee – partea a IV-a – Muzeul Hartilor

Muzeul National de Istorie a Romaniei
Adresa: Calea Victoriei, nr.12,
Sector 3
www.mnir.ro
e-mail: edpr@mnir.ro
Cost bilete
Intrarea generală – 8,00 lei/persoană
Intrare gratuita pentru copii si vezi site.
Intrare generala gratuita: In fiecare zi de 26 din fiecare luna, atunci cand aceasta nu cade intr-o zi cand muzeul este inchis pentru public sau in ziua lucratoare imediat urmatoare a lunii, daca 26 cade intr-o zi cand institutia este inchisa pentru public.


(photo credit)

am ales sambata sa merg in acest muzeu pe care nu l-am mai vizitat de multi ani pentru ca eram in zona si nu aveam chef sa ma intorc spasita acasa. mi-a ramas in minte MNI de la Optimism 2010, cand Sandra l-a adus in discutie. desi are 60 de sali, poti fi vizitate doar Lapidariul, Columna lui Traian si Tezaurul. momentan (pana pe 3 mai) gazduieste expozitia temporara cu tema Istoria la feminin, dar tot nu e un argument prea convingator.

un urias trist mi s-a parut acest muzeu si nu cred ca isi merita titulatura de muzeu national, in acest stadiu. este o cladire impunatoare din afara, dar fara prea multe lucruri de oferit, in interior. dintre toate muzeele pe care am avut sansa sa le colind, acesta mi-a lasat cel mai amar gust.


(photo credit)

singura bucurie a fost ca mi-am cumparat o harta veche a Bucurestiului, cu o carticica ce o insoteste si da explicatii referitoare la edificiile vremii (mijlocul sec. XIX).

Un gând despre &8222;Raita prin muzee – partea a V-a&8221;

Lasă un răspuns

