Plimbari, rateuri…

sambata am fost animata aproape intreaga zi de gandul ca ma voi plimba cu bicicleta. am facut devreme piata, am stabilit detaliile intalnirii si am gatit in viteza o ciorba de linte – pentru prima data in viata mea.

in jur de 15.20 eram la Drept sa ne revendicam cate o bicicleta cu care sa participam semete la BikaWalk. naiva de mine a aflat atunci ca nu e nici o sansa sa incalec un Pegasus cu pedale… parcul de biciclete era pustiu.

am decis atunci cu Cristina sa ne plimbam catre Universitate si apoi… vedem noi.

la Cercul Militar National ne-a intampinat o fantana sangeranda, care facea trimitere la Ziua Internationala a Hemofiliei.

duminica am vazut ca si fantana de la Universitate are apa rosie, dar din pacata nu am poze si de acolo. oricum mie mi-a placut sa vad apa asa intens colorata si mi-ar placea cu alte prilejuri sa o vad albastra (Ziua Euopei), verde…

dupa acest scurt popas, am decis sa mergem la Muzeul National de Istorie, sa vedem cu ce ne intampina. dar despre asta, in postul urmator :)

see ya!

Lasă un răspuns

