Liar liar…

aseara am ajuns la timp in Carturesti – MTR, ca sa vad ce ne-au pregatit ghidusii de la Life after Work – Sandra, Elena, Horia, in seara minciunilor – Playgroung cu Minciuni.


(photo credit)

am ajuns la concluzia ca, desi (ma) mint zilnic, intr-o forma sau alta, cand trebuie sa mint organizat, nu-mi iese :). erau multe chestii misto de facut, dar nu am reusit sa le bifezpe toate…

am inceput prin a juca Bluff – un joc cu multe multe zaruri. apoi am stat cuminte si m-am lasat prostita de un tip care facea trucuri cu carti… cred ca e o super idee sa il inviti la o petrecere :D

apoi am incercat sa pricep cate ceva din Saboteur – un joc de carti a carui grafica e nemaipomenita (vezi site)/ ori nu am vazut eu de mult timp cum arata noile jocuri la moda. orcium e un jc complex si cred ca merita mai multa atentie din partea mea aseara.

am mai ratat masa de poker si probabil va trebui sa vin si sezonul urmator ca sa aflu cum faci rost de-o poker face :D.

distractia maxima a fost alaturi de cei de la Trupa Freeze, care ne-au aratat niste jocuri la care trebuia sa-mi fac neuronii maioneza ;).

m-am bucurat mutl ca a venit si Cristina si ca s-a simtit si ea bine (sigur n-a mintit) si sper sa mai gasesc timp sa ami ajung la alte intalniri de gen.

super misto a fost. bravo!

Lasă un răspuns

