DoR e D’or

nu, nu e decat o revista. e ceva mai misto decat atat. e altceva :)

dupa ce am inceput sa o rasfoiesc, am ramas surprinsa cand am vazut ca nu e reclama pe coperta a doua – semn clar ca e ceva necurat la mijloc :). si nici pe coperta a 3-a. anunt ca inca nu am terminat-o de citit. tot aman, pentru ca imi place! ba chiar am descarcat de pe site si primul numar.

relatia mea cu revistele, de-a lungul timpului a fost: pauza, multe, pauza. adica, la inceput nu m-au tentat, apoi a urmat o perioada cand faceam stoc, apoi am inceput sa renunt si am preferat sa citesc doar cati in momentele cand prefer sa nu ma uit pe pereti. singura exceptie devenise Dilema Veche.

vineri a fost zi de achizii livresti – mi-am cumparat 2 carti si aceasta revista. azi, la primul numar, radeam singura la articolul lui Razvan Exarhu (Decat atat, decat).

in urma Optimism 2010 voi incerca o relatie de durata cu DoR. si cu Tabu


(photo credit – www.ascrie.org)

sa vedem ce iese :)

PS: multumesc echipei DoR pentru efortul depus. la mai multe!

Lasă un răspuns

