Optimism 2010 – editia de primavara


(sursa foto – Sorin Rusi)

vineri seara mirosea in camera mea a tus de tipar. adusesem acasa mai multe reviste, asa cum nu mai luasem de mult. de unde? de la Optimism 2010 – ed. de primavara. petrecusem ore bune la Howard – Johnson, ascultand optimisti incurabili si reintalnindu-ma, in pauze, cu o multime de persoane alaturi de care am petrecut momente frumoase in diverse activitati precum Lecturi Urbane, Life after Work, Art Tweet Meet.

toti cei care au vorbit au fost memorabili. a lipsit Cabral, dar am simtit ca a meritat fiecare minutel petrecut acolo.

de la Adrian Soare ne-a ramas laitmotivul zilei: Buna! pe langa restul lectiilor de seductie pentru barbati. nu prea mi-a fost clar de ce se oprea in mijlocul frazei si spunea „urmatorul slide”…

Mihai Sturzu a castigat respectul meu deplin. mi-era oarecum neutru inainte de eveniment, dar mi-a placut mult prezentarea lui si daca voi avea ocazia sa ii pot da vreo mana de ajutor in proiectul sau, va fi bucuria mea. respect!

a urmat Cristian Lupsa, despre care stiam ca e unul din oamenii de urmarit, de pe twitter (nu mai stiu unde citisem asta). ne-a insirat 25 de motive de optimism pentru el si ne-a provocat sa spunem si noi 3. catre final, ne-am lasat sedusi de laserul lui Johannes – Magicianul. m-am bucurat ca un copil. chiar a fost magie ce s-a petrecut acolo.


(sursa foto – Sorin Rusi)

dupa pauza, a fost repriza povestilor. startul a fost dat de Mihaela Feodorof – Feo, cu un speech fain despre paharul plin/gol, despre alegeri si vocatie. a urmat Marta Usurelu care ne-a povestit versiunea ei despre Nimic nu e imposibil.

Cristina Bazavan ne-a povestit despre momentul de maxima criza pe care revista Tabu l-a avut la sfarsitul anului trecut, pe care l-am urmarit infrigurata. mi se pare foarte delicata si e surprinzatoare forta de care a dat dovada.

nu stiam prea multe despre Alexandra Sandu, dar auzisem despre Day Dreamers. m-a bucurat prezenta ei colorata si cu adevarat plina de optimism.

Sandra Ghitescu a prezentat impreuna cu Dan Dumitrescu au vorbit despre joc – jocul pe calculator, jocul fara risc, jocul etic… mi-am notat cateva site-uri din prezentarea lor care merita puricate:
www.gamerdna.com
www.urgentevoke.com
www.gamesforchange.org

a treia serie de prezentari a fost inceputa de Mircea Ecxarcu. cred ca a fost una din cele mai profunde prezentari si m-a facut sa imi pun multe intrebari.

Bogdan Grigore a avut o prezentare concisa, naturala, despre ce cauta romanii pe Google, acum vs. 2009.

penultimul discurs a fost al Cristinei Badea, iar la final l-am ascultat pe Alex Gavriliu. cam multe prezentari, nu-i asa?

oricum tin si eu sa ii multumesc lui Cristian Manafu pentru ocazia de a asista toate aceste ore, placute. este unul dintre evenimentele la care am gasit o multime de momente care mi-au placut. am ajuns acasa cu o multime de ganduri, plina de inspiratie si in zilele urmatoare am descoperit si mai multe lucruri pe sitr-urile celor care au vorbit.

sa nu uit de Mircea Cristat (despre numele lui am aflat pe blogul Cristinei Bazavan), mascota :) regret ca nu am facut poze, dar merita precizat ca a fost adorabil.

toate cele 3 reprize sunt inregistrate (video) pe site-ul Optimism 2010. e un mic zgomot de fond, dar cred ca poate fi ignorat, pentru a primi cateva lectii de optimism, in anul de gratie 2010.

mai multe poze – la Sorin Rusi pe site.

2 gânduri despre &8222;Optimism 2010 – editia de primavara&8221;

Lasă un răspuns

