Lecturi urbane – Best of…

nu cred ca poti controla atmosfera si, totusi, nu stiu ce s-a intamplat, dar m-am simtit super aseara la Lecturi Urbane. poate pentru ca s-a anuntat ca ultima editie la metrou si multi din garda veche s-au straduit sa ajunga. am vazut multi din cei pe care ii stiam de la alte editii sau evenimente organizate pe twitter, dar si multe chipuri noi. m-am reintalnit si cu Stelian Pavalache, care a facut, din nou – poze superbe!


(sursa foto)

m-am uitat la poze si cu greu am reusit sa aleg una pentru blog. toate imi plac si multe care redau excelent atmosfera. am dat 2 carti, una dintre ele fiind Million Dollar Baby – cartea care a stat la baza scenariului dupa care s-a facut filmul. am avut parte si de doua refuzuri, dar asta nu a afectat cu nimic seara…


(sursa foto)

a mai fost o faza tare cand ne-am urcat in metroul gol la Dristor 2. m-am asezat langa un tip, l-am salutat si mi-a raspuns la salut. l-am intrebat daca ne stim si a zis ca da… eu, confuza, i-am raspus ca imi pare rau ca nu mi-am dat seama ca e cu noi… el a zis ca nu e cu noi… si ca noi doi ne stim din alt context. mi-a luat ceva sa imi dau seama ca avea dreptate, bietul de el. am vrut sa i dau o carte si m-a refuzat. apoi a aparut Adrian si ne-a zis sa mergem inspre capatul celalalt al metroului. am schimbat cateva vorbe cu AneMaya si rapid am ajuns din nou la Unirii. as fi vrut sa am dispozitia sa ies cu ei la berea de dupa…

azi, pe twitter toata lumea spunea intr-un glas cat de fain s-a simtit aseara. cred ca acesta e spiritul pe care l-am cautat de la inceputuri…

am inteles ca urmeaza sa impanzim parcuri si alte locatii de la suprafata.
orice decid invadeze devoratorii de carti eu sunt pentru!

––––––––––––––––––––
Campania “Lecturi Urbane” are drept obiectiv principal încurajarea lecturii în spațiile publice. Campania este iniţiată de voluntarii Civika.ro.

Civika.ro. este o platformă de initiativă socială independentă care reuneşte persoanele dispuse să doneze câteva ore pe lună proiectelor care urmăresc o schimbare în plan social. Activiştii Civika.ro. iniţiază şi derulează proiecte în domenii ca Dezvoltare Urbană, Dezvoltare Rurală, Educaţie, Cultură şi Artă, Comunitate, Ecologie aplicată sau Sănătate.

sursa – www.orasulciteste.ro

3 gânduri despre &8222;Lecturi urbane – Best of…&8221;

  1. Ma bucur tare ca a fost o ultima editie la metrou extrem de reusita! Imi pare rau ca n-am ajuns, dar…asa cum ai spus si tu in postare, vine multe LU la suprafata…in parcuri! Ce idee buna! :)

    • cu greu m-am urnit sa ma duc si inca mi-e greu sa pricep ce a facut sa ne fie atat de bine. si e o parere generalizata… dar avem vreme, in urmatoarele editii! see ya, girlie :)

Lasă un răspuns

