Wild day…

totul a inceput ieri cu o notificare primita prin fax. apoi am luat la rascolit arhiva. a urmat praf, razboiul cu mobila si mutat de cutii. cred ca nu e foarte greu sa mori, la propriu, ingropat in hartii. pana la urma, un domn rabdator a punctat precis cu un e-mail si aproape s-a rezolvat…

tot imi doream eu o viata mai palpitanta la birou, nu?


(Sursa foto)

dar o sa ma relaxez diseara cand ma revad cu frumosii de la Lecturi Urbane. am inteles ca dupa aceasta editie, vom face lectura organizata la suprafata…

momentan devorez Groapa lui Eugen Barbu. de mult timp nu am mai gasit o carte atat de hipnotizanta… uneori, cand citesc o carte buna, pe langa fericirea de a o intalni, simt si nefericirea ca se termina prea repede…

printre altele m-am inscris la Optimism 2010 si sper sa primesc invitatie :D. printre vorbitori sunt deja cateva persoane din online al caror optimism il admir mult. chiar… saptamana trecuta m-am intalnit cu Tara si mi-am dat seama ca aproape a trecut un an de cand o cunosc. imi aduc aminte cu atat de mult drag de acele zile de la Soup Nights. sper mult sa se reia ca am chef de curatat legume in Verde Cafe…

see ya!

Lasă un răspuns

