Just… keep walking


(photo credit – Flickr.com)

iata-ma din nou in fata unei saptamni nici prea prea… nici foarte foarte. nu am dispozitie pentru introspectii, dar vreau sa anunt niste evenimente.

mai intai, am aflat ca pe 30 martie va avea loc o noua editie Lecturi Urbane. incepand cu ora 19.00 se da adunarea pe peronul de la Unirii 1.

pana saptamana viitoare insa, se pot face lucruri dragute si in aceasta saptamana. joi, in Carturesti – MTR o noua intalnire Life After Work, cu tema Playground pentru corp. asa ca cine vrea sa se redescopere si sa isi fac noi cunostinte, va avea ocazia sa se bucure de toate astea, incepand cu ora 19, in locatia mentionata.

si am lasat cireasa la final… pam pam! sambata, in Verde Cafe – Flori, Accesorii, Decoratiuni si multa Culoare. un Targ de Florii care se va desfasura intre orele 11.30 – 17.30 si astept cu nerabdare sa ma revad cu cei pe care i-am cunoscut pana acum la Art Tweet Meet.

am un dor nebun de a merge la teatru… tre’ sa rezolv chestiunea asta neaparat, nu-i asa?

see ya!

Lasă un răspuns

