Un week-end plin…

acest sfarsit de saptamana a inceput de vineri seara – cand am fost in Bucur Obor si mi-am luat niste bucati de organza din care planuiam sa fac niste prea minunate flori, care pot fi folosite in variate moduri: ca brose, accesorii de par, elemente dintr-un colier…

sambata am fost extrem de matinala (6.30) pentru ca am planuit cu Anca sa mergem in Doraly. dupa ce am cheltuit serios, m-am intors acasa si am lucrat aproape toata ziua. am experimentat pana am obosit, iar seara m-am dus in parc sa alerg.

duminica m-am trezit si eu mai tarziu si la 13.00 eram la Muzeul Cotroceni. am stat cam 2 ore acolo, apoi o tura rapida prin Cora si ora de bucatarit. am facut mancare pentru 2-3 zile si, catre seara, am convins si alti 2 membri ai familiei sa mergem in parc sa alergam. am facut doar cate 2 ture (6 km, in total – in acest week-end), dar cred ca e un inceput ferm :)

see ya!

Lasă un comentariu

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.