Clap your hands…

aseara am ajuns acasa obosita-odihnita. greu de inteles, nu? adica, pe de o parte eram franta si m-am bagat direct in pat, pe de alta, ma simteam usoara, relaxata… in Carturesti a fost o seara minunata (ce exceptia faptului ca am vazut o multime de carti pe care as vrea sa le citesc). nu m-am riscat sa incerc sa jonglez, dar mi s-a ghicit in palma :D mi-am spus numele prin limbajul semnelor si am incercat sa particip la o scenta de mini-teatru cu maini. am facut un decor prin tehnica string-art si am incercat sa vad cu mainile… nici nu te gandesti cate lucruri poti face cu adevarat cu mainile, nu-i asa? multumiri din suflet echipei de la Life After Work!

am discutat pe diverse teme cu oameni simpatici, copilarosi, m-am reintalnit cu oameni de la LU.


(photo credit)

azi insa m-am trezit cu greu si stiam ca va urma o zi plina, atat la birou, cat si in plan personal. dar vin apoi zilele de relaxare…

sambata ma duc in Doraly pentru accesorii de bijuterii si sper sa gasesc chestii interesante.
mi-am facut programare pentru duminica la Muzeul Cotroceni. am ales sa merg acolo pentru ca am vazut pe TVR Cultural ca e gazduita o expezitie Tonitza si am aflat de la muzeu ca au acum si o colectie de haine de la 1900. voi povesti pe indelete pe blog ce voi fi gasit acolo.

sper sa fie un week-end frumos si insorit asa cum meritam :)

see ya!

Un gând despre &8222;Clap your hands…&8221;

  1. Buna!

    Te saluta propietarul (nu stapanul :) ) lui Asgard. Thx 4 comment!
    Ai fost la Tonitza?
    Weekend-ul asta am fost si eu in Bucuresti, insa doar la targul de turism.
    E frumos si insorit.

    PS: si eu vreau sa invat portugheza.
    PPS: am fost in Turcia pe munte, pe Ercies

Lasă un răspuns

