Fast day…

m-am ocupat mult de celalt blog si a trecut extrem de rapid ziua. acum abia astept sa ajung acasa, sa fac ceva rapid de mancare si apoi sa ma apuc de treaba. am inceput aseara un alt colier si am de gand sa fac un nou mix de margele, in nuante de albastru si verde. mi-ar fi placut sa am la indemana cateva feluri de margele violet… dar abia saptamana viitoare mai fac comanda de margele.

acum imi tot bat capul sa fac si niste cercei care sa merga cu ce am postat azi, dar e complicat cand nu ai chiar tot ce ti-ai dori.

multumesc din suflet tuturor celor care au fost astazi alaturi de mine si sper sa ma pot revansa, de-a lungul timpului cu macar acelasi sprijin.

see ya, sweet people!

Lasă un răspuns

