Cuisine united

am ajuns aseara in cartier cu o idee foarte clara despre ce as fi vrut sa mananc. am cumparat cele necesare (salata verde a fugit din poza):

undefined

si am purces la treaba. cred ca in jumatate de ora, am terminat cu toate. adica, am pregatit painea (ne-Monti), am pus putin ulei de masline si am bagat-o pentru cateva minute la cuptor. apoi am curatat o cantitate generoasa de usturoi (5-6 catei mari) si i-am pisat. am taiat 5 rosii micute, cuburi si am adaugat patrunjel, condimente (rozmarin, busuioc, salvie) si sare. am pus amestecul pe paine, am adaugat putin cascaval ras si, din nou, am bagat tava in cuptor…

in timp ce aroma intensa de usturoi invaluia casa, am spalat legumele pentru salata. am rupt 2 lipii mici si le-am pus pe foc, intr-o tigaie din teflon, fara ulei – pentru fatoush. am taiat legumele – salata verde, ardei, rosii, castravete, ceapa, usturoi. am adaugat ulei de masline, zeama de la o lamaie, busuioc, rozmarin si… menta :D pam pam!

iar cina mea (si nu numai :D) a fost cam asa:

https://crissatoma.files.wordpress.com/2010/03/img_0059.jpg

https://crissatoma.files.wordpress.com/2010/03/img_0057.jpg

a urmat un pahar de vin rosu si intoarcerea la birou unde am lucrat cateva ore. aseara am mesterit un colier si o bratara, dintr-un mix de margele. am amestecat in proportii variate toate margelele rosii si roz pe care le am in casa (sa tot fie vreo 8-9 feluri). apoi am luat la intamplare si le-am insirat pe 3 fire de nylon. maine pun poze cu bijuurile :D

hand-made cu premeditare, ce mai!

see ya!

2 gânduri despre &8222;Cuisine united&8221;

Lasă un răspuns

