Living in a fairytale :)

cam asa m-am simtit aseara :)

nu m-am intalnit cu Elena si Sandra, asa cum ma asteptam, ci cu Alba-ca-Zapada si Alice, iar drumul pana la locatia unde s-a desfasurat Life After Work, chiar era ca drumul spre WonderLand… am intrat in Carturesti si am cerut intdrumari. mi s-a spus sa merg prin prima usa la dreapta si imi era greu sa imi imaginez ce e dincolo…

am coborat treptele impreuna cu CinnamonAnna si ne-am reintalnit in cadrul after-work-shop-ului ca sa discutam despre filme, fashion, Alexander McQueen si scrisori imaginare… apoi au urmat intalnirile cu cei pe care i-am cunoscut la Lecturi Urbane sau prin Matasari 17.

ce am intalnit acolo si merita mentionate, din ce am vazut aseara, au fost asa: cei de la Freeze – o trupa de stand-up comedy care pot fi vazuti in Club Prometeus, in fiecare miercuri de la 20.00; coltul de origami – supravegheat de o fatuca foarte delicata si frumoasa – Adina Paun.

apoi a mai fost o masa cu string-art – pentru prima data cand aflu despre asa ceva :) apoi, mai era un colt in care se juca… Twister :D mi s-a parut extrem de distractiv. plus peretii plini cu mesaje, provocari, povesti…


(photo credit)

a mai fost coltul Sezatoarea – unde se impletea/croseta si un alt colt in care se modelau figurine din baloane.

la o bere, au mers de minune discutiile, intalnirile si cererea de detalii despre fiecare personaj eu am fost Croitorasul cel Viteaz si am purtat cu mine teama ca nu voi gasi 7 muste, sa le rapun pe toate… dintr-o lovitura! mai vreau Life After Work… e misto misto!

see ya!

Lasă un răspuns

