Bead soup…

https://crissatoma.files.wordpress.com/2010/03/bead-soup.jpg
(photo credit)

inchid ochii si vad numai margele… uneori abia astept sa ajung acasa si sa ma apuc de mesterit, la birou. ma gandeam sa imi iau si cate un pahar de vin rosu, ca sa fie rasfatul complet :)

lucrurile incep sa se precipite pentru ca sunt atat de multe lucruri pe care mi-ar placea sa le fac si mi-e greu sa ma decid care ar fi cele mai intelepte alegeri. mi-e clar ca pana la urma vor fi tot niste alegeri instinctuale, dar am voie sa ma vaiet pe blog, nu? :P pentru ca… am observat ca dupa ce scriu ceva aici, scap de acea obsesie…

mi-ar placea sa fiu mai concentrata pe disertatie, pentru ca e si ea una din tintele mele importante pe acest an. vreau ca in iunie sa fiu eliberata si sa pot spune ca am absolvit masterul! bad, bad girl! :(

dar, per total e o perioada buna, ma simt impacata cu mine si cu deciziile mele si daca voi reusi sa mai fac si ceva sport, voi fi cu adevarat happy! :) dar sper ca vine primavara de-adevaratelea si voi putea sa ies linistita in parc sa alerg!

pe curand!

2 gânduri despre &8222;Bead soup…&8221;

    • da, e bine…

      si datorez mult celor cunoscuti in ultima vreme pe twitter, facebook… curajul de a pune in practica ideile, e molipsit de la ei :)

      miss you, girlie!

Lasă un răspuns

