A capricious… spring

la aceasta concluzie am ajuns in week-end. pentru ca promisesem sa duc o cana de ceai fierbinte, la Targul de la Palatul Sutu, am iesit sambata din casa, pe la 13.00. era cumplit afara – fulguia, batea bantul, era frig. nici nu am stat prea mult afara si apoi m-am pus pe facut ordine intre materiale/margele ca sa nu ma las abatuta de acest sechestru meteorologic.

duminica mai aveam doua destinatii care ma interesau. evenimentul cu palarii din Serendipity Coffee &Tea si, daca mai aveam dispozitie – sa merg la MNAR. am fost in ambele locatii. cu o escala in Parcul Gradina Icoanei. da, duminica a fost o zi superba de stat ca insecta la soare, in parc… imi doream mult si am avut regretul ca nu aveam nsite paine la mine, pentru porumbei.

https://i0.wp.com/images.travelpod.com/users/hellotara/1.1236287580.signs-of-spring-in-the-parc.jpg
(photo credit)

am plecat impacata din parc, pentru ca dorinta mea de vineri, s-a implinit si eram pregatita pentru si mai multe lucruri frumoase…

pe curand!

Lasă un răspuns

