Etsy Addicted

ieri nu am reusit sa ajung la Lecturi Urbane si abia astept sa iau la puricat blogurile sa vad ce am pierdut. marele regret e legat de petrecerea ce a urmat (mai ales in ce ii priveste pe invitati), dar… nu cred ca m-as fi putut bucura pe deplin, acolo fiind, si cu gandul departe…

sa ma intorc la Etsy: Etsy.com este un fel de bazar online cu lucruri hand-made. am aflat despre el de la Carola’s Musing, unul dintre blogurile mele preferate de fashion and sweet things. cred ca ajung sa petrec cel putin o ora pe zi, rasfoind Etsy… e de bine sau e rau? :) sunt putini romani prezenti, dar gasesti lucruri mesterite in toate colturile lumii. de la bijuterii, accesorii, haine, pana la papusi, mobile, impletituri, jucarii si vintage stuffs.

https://i2.wp.com/images.marthastewart.com/images/content/pub/ms_living/2007Q3/mla103195_0907_table_xl.jpg

(photo credit – MarthaStewart.com)

ulterior am descoperit ca avem si in Romania un corespondent: Breslo. aici nu poposesc prea des, dar apeciez mult initiativa.

tot gen Etsy, este DaWanda – site nemtesc. ce imi place la aceste site-uri (Esty, Breslo, DaWanda), e, pe langa faptul ca e un loc de promovare al artizanilor, sunt si conturi ale celor care ofera si supplies, daca esti tentat sa te apuci chiar tu de mesterit.

si nu as putea sa inchei acest articol, fara sa aduc in vedere alte 2 site-uri legate de tema. primul este Magazine Online, un loc nemaipomenit de bun pentru amatorii de vintage sau hand-made stuffs. sunt momente cand nu prea sunt de acord cu deciziile lor, cand aleg sa promoveze un produs, dar per total, cred ca fac o treaba buna si merita atentia.

si, am lasat la final – I Love Hand-Made, un site pe care il apreciez in mod deosebit . de ce imi place asa de mult? pentru calitatea articolelor si modul cum se implica – prin organizarea de targuri, postarea de idei interesante si tutoriale, concursuri, Chapeau bas!

imi plac oamenii care aleg sa dea atentie hobby-urilor si care gasesc ragaz pentru asa ceva. pentru mine e un mod nemaipomenit de a ma relaxa si de a ma detasa de problemele care mai imi ies uneori in cale…

pe curand! :)

5 gânduri despre &8222;Etsy Addicted&8221;

  1. My name is Piter Jankovich. oOnly want to tell, that your blog is really cool
    And want to ask you: is this blog your hobby?
    P.S. Sorry for my bad english

  2. @Misaki – data viitoare, recuperez :)

    @carola – bucuria mai mare e a mea sa stiu ca sunt oameni delicati si care stiu sa aduca in atentie frumosul. n-o sa uit niciodata postul acela cu buchetul de brose… ;)

Lasă un răspuns

