The calm before the storm…

https://i0.wp.com/ibankcoin.com/henry_fool/wp-content/imagescaler/65f13e2888ae9f57f18b1c1c347eb243.jpg
(photo credit)

iata ca, oficial, e PRIMAVARA! o primavara dorita, asteptata si pretioasa :)

sunt intr-o perioada de liniste. la cat sunt eu de agitata, in general, nu e tocmai pe placul meu, dar trebuie sa recunosc ca e totusi o anumita verva in jur, una creativa. multe evenimente se intrezaresc in viitorul apropiat, multi oameni, multe chestii interesante imi captiveaza atentia.

in privinta proiectelor personale, explorez, testez tehnici (ieri am apretat si am calcat materiale, sa vad ce/cum se schimba – nu imi amintesc sa mai fi apretat ceva in ultimii 10 ani :) ), combin in minte, texturi, culori, visez margele… e invalmaseala mare in mintea mea, nu gluma. vreau sa mai fac luna asta o comanda online si sa ma tin de cuvant, cu celalalt blog, la sfarsitul lui martie.

dupa un week-end relaxant, in care am reusit sa merg la MTR, la Targul Martisorului, cu mama. am ajuns si in Matasari 17, sa ma vad cu lumea, sa mai schimbam o vorba.

incep saptamana in forta. maine, ne gasim din nou la metrou, pentru o noua editie de Lecturi Urbane. de data asta, e voba de statia Unirii 2 si mergem pe traseul Unirii – Pipera – Berceni – Unirii. vom imprastia din nou spiritul lecturii si vom aduna povesti despre zambete si despre bucurii de seara, pe muchii de carte.

abia astept!

pe curand :)

Un gând despre &8222;The calm before the storm…&8221;

Lasă un comentariu

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.