Matasari 17

am poposit in Matasari 17 pentru prima data, anul trecut, la o petrecere de dupa Lecturi Urbane. acolo, am umplut cu totii parterul si am impartit frateste oale de vin fiert si mici gustari. apoi ma revenit, fie tot pentru Lecturi Urbane, fie pentru Art Tweet Meet. sambata, 27 februarie, voi merge din nou, dar pentru prima data la o piesa de teatru si sunt taaare curioasa cum va fi :).

ma bucur mult ca sunt in legatura cu acesti tineri frumosi si ca am deja week-end-uri consecutive pe care le petrec alaturi de ei. ne mijloceste conexiunea FaceBook-ul si Twitter-ul si in aces caz chiar functioneaza ca social networking websites.

alaturi de ei, am decoperit mai multe despre mine si am capatat mai mult curaj in a pune in practica propriile idei. e contagios elanul lor, optimismul si curajul de materializa ganduri, planuri pentru cei din jur, nu doar pentru sine… cred ca va fi interesant de urmarit evolutia in timp a acestui nucleu.

am gasit pe FB (via @Liviu Nichie via @Alina Nicoleta) un fragment dintr-o emisiune de stiri de la Antena 1, in legatura cu ce se petrece in Casa Mare :D si am considerat ca merita facuta o trimitere la clip.

pe curand!

Lasă un răspuns

