Mixed stuffs…

multe lucruri iar orbiteaza in jur. au inceput pregatirile pentru urmatoarea editie Lecturi Urbane, din 2 februarie. sambata voi fi din nou in Matasari 17 si sper sa pot bifa si cele 2 targuri mentionate in postul anterior.

aseara am gatit, Monti, evident. am facut niste chiftele din granule de soia, iar amestecul nu l-am prajit… am facut o vrajitorie de genul: am pus hartie de copt intr-o tava si am pus mogaldetele de compozitie pe hartie, apoi am bagat la cuptor pentru aproximativ 30 de minute. am facut si snitele din soia, dar pe astea – in tigaie.

in rest, m-am tot uitat la poze cu flori pe care vreau sa le fac si eu acasa. am de gand sa vizitez niste magazine cu materiale si obiecte de mercerie, de pe la Unirii. God… ce multe se mai invart acum in capul meu :)

pe curand!

Lasă un răspuns

