Touching dreams…


(photo credit)

primavara e din ce in ce mai aproape. razele soarelui pot deja mangaia cu caldura, chipuri, plete rebele si ghiocei aroganti. acus si 1 Martie e aici si par la secole distanta momentele in care mesteream la scoala felicitari pentru Ziua Mamei.

in sfarsitul de saptamana ce a trecut am tot colindat, m-am jucat cu fimo (multumiri, Andreea), am vizitat-o din nou pe Carmen, am fost la o fosta colega, careia i-am vandut si primii cercei, m-am plimbat fara tinta si am cumparat chestii care m-au facut happy: un cos din ratan si un hobby-box transparent, cu multe compartimente :D

saptamana asta vreau sa ajung si eu la Targul Martisorului de la MTR. catre week-end vor mai fi organizate 2 targuri tentante: Fair for Art si Absolutely Fabulous Fair. imi place acest inceput de primavara, plin de evnimente.

in rest… inapoi la treaba/treburi, la calcule, la adunat materiale, la mesterit, pentru ca la sfarsitul lui martie vreau sa lansez celalalt blog :)

pe curand!

Lasă un răspuns

