Nostalgii…

https://i2.wp.com/upload.wikimedia.org/wikipedia/en/d/d8/Sandybell.jpg
(photo credit)

am aflat pe twitter ca va fi un interviu cu Catalina Banica, la radio si m-a facut sa-mi aduc aminte cat am plans la ultimul episod din SandyBell :)

acum zambesc, dar atunci parea sfarsitul lumii. credeam ca nu ma voi mai intalni niciodata cu ea (acum am acasa aproape toate episoadele). cred ca noi am fost o generatie norocoasa sa avem parte de aceste minunate povesti si chiar si acum le-as vedea cu mult drag.

in privinta acestor filme de desene animate, plus alte lucruri care faceau parte din universul nostru de atunci, e o activitate intensa pe internet. cei de la desenele copilariei ne ajuta sa gasim mai usor serialele/episoadele din acele vremuri si chiar organizeaza Tweet-Meet-uri dedicate temei.

tot cu amintirile de-alta dat’ se ocupa si cei de la la trecut.ro. te-ai uimi singur sa vezi cate ai uitat. am mai facut saptamana asta o calatorie in copilarie, si pareau lucruri traite de altcineva, departe, in timp. iar cand le voi povesti nepotilor, vor fi deja istorie, nu :)

pentru week-end, eu merg in Matasari 17. alte idei interesante sunt:
– un Targ de produse traditionale, in Piata Gemeni
Talcioc Urban, in Verde Cafe

pe curand!

Lasă un răspuns

