O fata ravasitoare…

Maria Dinulescu
(sursa foto)

am ajuns ieri la Cinema Studio sa vad Casanova, identitate feminina. Maria Dinulescu e o fautca cu mult vino-ncoace si chiar a reusit sa ma faca sa fiu trista, vesela, plina de sperante sau dezamagiri… btw, Maria – esti misto, chiar foarte misto, vorba filmului ;) am plecat multumita ca nu a fost pierdere de timp.

povestea redata in film e relativ simpla – Ioana filmeaza un spot care ii tulbura viata linistita si ia decizia sa se descuce pe cont propriu, sa demonstreze parintilor ca ii poate face mandri. urmeaza o serie de intalniri mai mult sau mai putin fericite, experiente noi, pentru ca in final sa se limpezeasca apele…

nu am pretentii de a fi vreun critic de film, dar nu pot sa nu remarc cate filme romanesti demne de luat in seama au aparut in ultima vreme. sunt unele pe care inca nu am apucat sa le vad (Concertul, Cealalta Irina, Marilena, Tache, Amintiri din Epoca de Aur II, Cea mai fericita fata din lume), dar din ce am vazut – pot spune ca nu regret ca le-am acordat o sansa (Amintiri din Epoca de Aur I, Katalin Varga, Calatoria lui Gruber).

urmatorul film de pe lista, e Concertul. cine mai vrea sa mearga la film? apare si Maria :)

pe curand!

Lasă un răspuns

