Young and… restless

https://i1.wp.com/www.myartprints.com/kunst/walter_moras/winter_im_dorf.jpg
(image credit)

se pare ca iarna se joaca cu nervii nostri, ai tuturor… usor-usor ne vom dori sa migram precum pasarile, in functie de anotimp. nu stiu pentru altii cum e iarna pe strazi… dar in Bucuresti e jale. eu am norocul sa merg putin pe jos, de la metrou pana al birou si tot sunt nervoasa pentru impart un biet trotuar cu masini si mormane de zapada.

dar sa nu las speranta sa dispara. vine ea primavara si ce-o s-o mai iubim :)

sunt cu mintea in 100 de directii, nu am ceva care sa ma streseze major, dar simt un soi de neliniste. probabil am si talentul sa mi-o alimentez singura. ia sa ma relaxez si sa vad un film :D

am plecat!

(va povestesc maine ;) )

2 gânduri despre &8222;Young and… restless&8221;

Lasă un răspuns

