Where is global warming when you need it?

https://i1.wp.com/www.boston.com/community/photos/raw/ColdBird.jpg
(photo credit)

am racit saptamana trecuta si acum inca ma mai chinuie demonii tusei. e cumplit si nu stiu ce remediu sa mai iau la rand. ma doare capul, ma simt slabita, irascibila si frustrata ca nu am controlul. acesta e motivul principal pentru care am renuntat la aplicatia din Fagaras :(. pana acum nu am ratat niciuna si cred ca o sa imi ia ceva timp pana voi accepta ca asa a fost cel mai intlelept…

in week-end voi participa la un nou ArtTweetMeet, in Matasari 17 si observ ca ajung la a ma vedea cu cei de pe twitter de 2 ori,intr-o saptamana :)

nu stiu exact la ce sa ma astept, dar sper sa regasesc atmosfera de data trecuta, din Verde Cafe.

3 gânduri despre &8222;Where is global warming when you need it?&8221;

Lasă un răspuns

