Eu citesc, tu citesti…

ceea ce a fost la inceput un proiect entuziast, a devenit acum traditie. Lecturi urbane are deja o mica istorie in spate: prima editie in iunie 2009 si cea de-a V-a, aseara. ne-am intalnit din nou pe peron la Unirii sa impartim carti. am fost parca mai putini ca in decembrie, dar multe feţe noi. ba chiar i-am povestit unui coleg de la Scoala de ghizi despre ce e vorba si a venit si el :D

eu am incercat sa urmez sfatul Sandrei si sa plec de la intalnire cu povesti, sa nu mai fie o cursa nebuna in a da cat mai multe carti. am avut 2 refuzuri motivate (nu citeste beletristica/nu citeste la metrou, din cauza ochelarilor), dar au fost si situatii cand am legat o discutie, de 1-2 statii. imi pare rau ca nu imi aduc aminte numele cartilor, dar am apucat sa le rasfoiesc si sa o fac pe matchmaker-ul intre carte si cititor.

Finalul la Piata Unirii 1
(sursa foto)

ne-am reintors la Unirii, ne-am luat ramas bun si asteptam urmatoarea intalnire in acest context. pentru ca, cu o parte din lecturişti ne vom revedea sambata, la Art Tweet Meet, in Matasari 17.

Au mai scris despre ce s-a petrecut aseara:

Misaki
Cristina Mitu
Ariel pe amdoar18ani.ro
Gabi Macovei
Marius pe foreverfolk.com
Ionuca
Romania Libera

si actualizarile continua pe hashtag-ul #lecturi urbane

in loc de sfarsit, las spre citire un text care mi-a placut mult: Scrisoarea unui cititor profesionist către Lecturi Urbane

pe curand!

Un gând despre &8222;Eu citesc, tu citesti…&8221;

Lasă un răspuns

