Si-a venit si februarie…

deja a trecut o luna din 2010. cam repede, nu? din nou, ne intoarcem la activitatile obisnuite. azi, de indata ce-am intrat pe twitter, am gasit un link catre acest speech tinut de J.K. Rowling si cred ca merita un loc aici (btw, misto site-ul ei). nu sunt o fanatica Harry Potter, am vazut cateva filme, nu am citit nici o carte (inca) si a fost pura curiozitate.m-am gandit doar la speech-ul lui Steve Jobs, care m-a pus pe ganduri. acesta dureaza aproximativ 20 de minute:

J.K. Rowling Speaks at Harvard Commencement from Harvard Magazine on Vimeo.

(full text, here)

pe curand!

Un gând despre &8222;Si-a venit si februarie…&8221;

Lasă un răspuns

