Lectura continua…

ieri am terminat de citit cartea Defaimarea lui Paganini, scrisa de Anton Vinogradov, la inceputul anilor ’50.

https://i2.wp.com/upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/thumb/f/f7/NiccoloPaganini.jpeg/220px-NiccoloPaganini.jpeg
(photo credit)

am citit-o pe nerasuflate si imi era dor de starea asta de hipnoza pe care mi-o induce o carte. o voi da mai departe la urmatoare editie a Lecturilor Urbane, care se va desfasura pe 2 februarie. Mai multe detalii despre eveniment, pe site-ul dedicat orasului care citeste. chiar m-am uitat si astazi la metrou, cate persoane erau cu carti in mana. chapeau, bas!

astazi am inceput ceva putin mai pragmatic: Inteligenta emotionala in Leadership, carte imprumutata de Carmen. o recenzie a cartii gasiti aici. pare extrem de interesanta si sunt foarte curioasa ce aduce nou, fata de prima carte citita pe aceasta tema – Inteligenta emotionala, de Daniel Goleman.

am aflat despre acest concept in facultate, in anul III, cand faceam metodica predarii biologiei. atunci asistenta profesorului de curs, Jeanina Cirstoiu, ne-a povestit cate lucruri despre Teoria inteligentelor multiple a lui Howard Gardner, elaborată în jurul anilor 1980 – care include si inteligenta emotionala. ne-a spus despre aceste lucruri in ideea ca noi, ca profesori ne vom adresa unor copii care asimileaza in mod diferit cunostintele predate la clasa. e in sarcina noastra sa gasim modalitati cat mai variate de a le explica lectia. nu am predat decat un an, dar aceste lucruri cred ca te ajuta in general, atunci cand relationezi cu oamenii, fie ei colegi, familie, prieteni, copii…

pe curand!

Lasă un răspuns

