Broccoli la cina :)

am mai zis acum cateva postari de experienta placuta pe care am avut-o week-end-ul trecut. am repetat-o saptamana asta. are 4 ingrediente de baza: broccoli, cascaval, smanata si ton in suc propriu.

From Broccolize me

am spalat leguma, am taiat-o in buchetele mici si i-am dat drumul in apa clocotita, pentru cateva minute.

From Broccolize me
From Broccolize me

apoi le-am scos si va trebui sa ma credeti pe cuvant ca am ras cascaval deasupra. am facut poza cu blitz si a iesit ceva alb, in care nu se disting bine detaliile. la final a iesit ceva putin impresionabil artistic… dar gustos.

From Broccolize me

aceasta experienta nu ar fi avut loc, daca nu era Mrs. Carmen cu ideea. trimitem multumiri pe aceasta cale si asteptam o noua ocazie sa aflam cat de creativa e fata in bucatarie!

pe curand!

Un gând despre &8222;Broccoli la cina :)&8221;

  1. […] aseara am ajuns acasa, si am pregatit ceva de mancare. in week-end am vrut sa iau din Cora niste broccoli, dar l-au scumpit in ultima vreme, asa ca am decis cumpar niste pungi cu varza de Bruxelles, pentru a le avea in congelator. astfel ca, aseara, am pus apa cu sare iar cand fierbea apa, am adaugat varzucile. le-am lasat acolo pentru cateva minute, cat sa rad niste cascaval si sa desfac o conserva de ton. am luate legumele intr-un vas, am adaugat cascavalul ras si conservade ton… si pam pam: gata cina! asta am facut cu gandul la ce mancasem la Carmen acum ceva vreme, cu broccoli si smantana. […]

Lasă un răspuns

