Leapşă!

am primit o leapşă de la Misaki, si cum nu imi place sa raman cu datorii… o onorez cu placere :). e pe undeva o interpretare, ceva?:P si apoi… raspund cu ce mi-ar placea sa fiu sau cu ce simt eu ca as fi? :D
frumos exercitiu de imaginatie, dar totusi… ce-as fi fost, daca as fi fost

•o lună: mai – cand sunt o multime de flori inflorite…
•o zi a săptămânii: sambata, cand ai timp pentru ce-ti place tie
•o parte a zilei: seara, cand ma simt cel mai creativa
•o direcţie: in sus, oblic
•o planetă: oricare – ca nu am calatorit pe niciuna inca, ca sa am prejudecati de acest gen :P
•un film: Slinding Doors
•un lichid: apa pe care o bei cand ti-e foarte sete…
•o piatră: granit…
•un tip de vreme: o ploaie de vara
•un instrument muzical: un corn :D
•o emoţie: bucurie!
•un sunet: laaaaaa! kidding :D ciripituri intr-o poiana, la munte
•un element: foc!
•un cântec: o hora…
•o carte: Ciuleandra, de Ion Rebereanu, clar…
•un scriitor: Alain de Botton – as vrea sa fac oamenii sa simta ceea ce ma face el pe mine cand ii citesc cartile
•un personaj de fictiune: Don Quijote
•un oraş: Rio de Janeiro
•o aromă: de cafea cu rom…
•o culoare: verde-inchis
•un material: jerse – e asa de comod…
•un cuvânt: RAZNA :D preferatul meu
•o parte a corpului: mana
•o expresie a feţei: ironia
•un personaj de desene animate: Tom :D, the famous cat
•o formă geometrică: hexagonul
•un număr: 3
•un mijloc de transport: caleasca
•o haină: un hanorac din polar (e foarte frig in birou acum :D )

nu am o retea de bloguri careia sa o impartasesc, dar cine vrea sa se joace, poate lua aceasta leapsa si citim cu totii raspunsurile la o cana de ceai. merge?!? chiar… cum ar fi sa punem toate raspunsurile intr-o palarie si sa tragem la sorti de acolo… :D

si ca sa va ispitesc, va las cu un trailer:

pe curand! :)

2 gânduri despre &8222;Leapşă!&8221;

  1. dap, ai dreptate… sunt o sursa buna de recomandari – nu ma gandisem la asta. la mine „mor” e-mail-urile trimise in lant. idiferent de cauza… nu le dau mai departe :D

  2. Nu stiu ce interpretari i s-ar putea da, sa o intrebam pe Belle de Jour care mi-a trimis leapsa si mie :) Dar stiu ca e interesant si ca imi maresc lista de recomandari (o sa vad sliding doors, recitesc ciuleandra, etc) :) Mersi ca ai preluat leapsa, stii ca eu nu ma suparam nicicat daca nu era asa, doar majoritatea lepselor mor cand ajung la mine ca nu le dau mai departe :)))

Lasă un răspuns

