Just dare!

https://i2.wp.com/farm1.static.flickr.com/56/126661740_09fc5a03ab.jpg

(photo credit)

am pus deja pe blog ce anume mi-a placut ieri in mod special – speech-ul lui Dan Buettner. insa dupa ce am vazut discursul, un cuvant a ramas obsedant in minte: ikigai (de origine Okinaweza – Okinawa fiind una din The Blue Zones). el l-a tradus ca motivul pentru care te trezesti dimineata.

este si una din preocuparile mele permanente: ce pot face pentru a ma trezi cu bucurie si elan dimineata? da, era mai comod sa cad in rutina si sa nu ma gandesc asa ceva… dar am zis ca lucrurile pot sta si altfel. si o data ce am ales un drum, ma tot intreb de ce mi-a luat atat de mult timp? cred ca primul pas e cel mai dificil, inceputul, curajul de te desprinde din zona de confort si a pasi in lumea in care iti asumi deciziile, dar apoi… lucrurile prind contur.

acestea sunt trairile pe care le am eu acum. cateodata mi-e putin teama, dar apoi ignor si imi spun ca nu e decat o directie posibila: inainte! nu vreau sa spun lucruri inainte de a le si face, de asta nu voi lungi ideea mai mult. dar cred in mine si ca am luat cea mai buna decizie!

pe curand!

Lasă un răspuns

