My life, my game!

https://i2.wp.com/img158.imageshack.us/img158/4483/118zo.jpg

(photo credit)

Alex Gavriliu – pe care inca nu am avut ocazia sa il cunosc personal, a avut ideea de a organiza un concurs, la sfaristul anului trecut. cuminte, am participat la toate etapele si astazi am primit prin mail… rezultatul :)

citeam azi un alt articol despre motivele posibile pentru care sa iti faci un blog. in mare sunt de acord cu ele si pot spune ca m-a ajutat mult sa fac asta. faptul ca am ajuns sa aflu de concursul lui Alex Gavriliu, tot blogginului se datoreaza.

in ce masura m-a ajutat asta? am inceput 2010 cu idei clare despre proiectele pe care vreau sa le inchei/incep. acum, adorm seara cu mintea preocupata de tot felul de idei si ma trezesc plina de entuziasm, de planuri. treaba asta… ma ajuta mult sa fie impacata cu mine. mai am lucruri de imbunatatit, stiu – dar e un drum pe care am ales constient sa merg, nu ma mai las dusa de val… yeap, is my life game!

alte persoane care m-au inspirat online, in cam aceeasi maniera ca Alex Gavriliu, sunt: Adrian Soare, Dragos Roua, Mihai Stanescu, Andrei Rosca.

in incheiere, niste ganduri minunate ale lui Charlie Chaplin, gasite tot pe blogul despre care am scris la inceput.

pe curand!

later edit: in liste de bloguri, am omis Motivonti – cu care m-am apucat de abdomene de pe 1 februarie :D (aici)

2 gânduri despre &8222;My life, my game!&8221;

Lasă un răspuns

