Great speech – Dan Buettner: How to live to be 100+

astazi sunt in pana de inspiratie. sau, mai precis nu ma pot decide despre care din preocuparile mele sa scriu – nu ati vrea sa fiti in mintea mea acum :D

am ales sa postez un video de la TED. am descoperit TED acum vreo 2 ani, pentru ca Richard Dawkins avea un speech acolo. de atunci, de cate ori am avut ocazia m-am reintors la TED…

clipul de mai jos merita atentia pentru ideile pe care le prezinta, chiar daca nu e unul din target-urile tale sa traiesti pana la 100 de ani:

Alte discursuri pe care le apreciez mult sunt cele de mai jos si nu o data m-am reintors cu gandul la ce spun ei acolo:

– Richard St. John’s 8 secrets of success (dureaza doar 3 min :D)

– Alain de Botton: A kinder, gentler philosophy of success

– Tony Robbins asks why we do what we do (nu e prea reusita poza asta a lui Anthony, nu? :D)

– Ken Robinson says schools kill creativity

– Barry Schwartz on the paradox of choice

pe curand!

Lasă un răspuns

