A III-a aplicatie – Masivul Ciucas

cea de-a treia aplicatie a inceput sambata, 16 ianuarie – cand ne-am imbarcat la ora 6.00 in autocare (am fost aproape 100 de oameni). am plecat catre Ploiesti, apoi catre Cheia si am coborat dupa aproape 3 ore de mers si ascultat farse. am urcat cu rucsacii in spate pana la Cabana Muntele Rosu (cam 3 km), ne-am distribuit in camere, am mancat si ne-am pregatit de traseu.

From Masivul Ciucas – Ianuarie 2010
From Masivul Ciucas – Ianuarie 2010
From Masivul Ciucas – Ianuarie 2010
From Masivul Ciucas – Fetele, nebunele :)

me – aproape gata de plecare si cu inocenta celui care nu stie ce-l asteapa :D

plecarea a fost la ora 13.11 si urcarea a durat aproape 5 ore (in total, traseul ne-a luat 7 ore). era foarte frig si am facut doar cateva poze. manusile erau ude si au inghetat, iar aparatul nu il puteam manipula decat cu mainile goale. am zis ca mai bine ajung safe acasa, decat cu multe poze si inghetata :D urmeaza cele cateva fotografii pe care le-am facut:

From Masivul Ciucas – Ianuarie 2010

copacii aratau divin, imbracati in zapada:

From Masivul Ciucas – Ianuarie 2010
From Masivul Ciucas – Ianuarie 2010
From Masivul Ciucas – Ianuarie 2010
From Masivul Ciucas – Ianuarie 2010
From Masivul Ciucas – Ianuarie 2010

aproape de ora 18.00 am ajuns pe Vf. Ciucas – 1954 m. daca pe drum a fost viscol, ceata si vant, cand am ajuns pe varf, s-a limpezit zarea si puteam vedea chiar si Brasovul, in departare. am facut cu totii o poza de grup. eu am reusit sa fac doar cateva poze, pe fuga:

From Masivul Ciucas – Ianuarie 2010
From Masivul Ciucas – Ianuarie 2010

aproape de 20.30 eram la cabana, zgribulita, furioasa si cu gandul ca eu nu mai plec de acasa cu ei. bineinteles ca acum mi-a trect, dar atunci eram suparata pe cei care se incumeta sa mearga pe traseu si nu sunt pregatiti (fizic/echipament). cand mergi pe munte repejor (urci/cobori) te incalzesti. dar daca stai in viscol/vant sa-i astepti pe franari, iti piere tot cheful.

ajunsa in cabana, am mancat, am lepadat bocancii si sosetele ude si la 23.00 aveam Petrecerea Perucilor, jos, la restaurantul cabanei. eu aveam o peruca roz si bineinteles ca mai erau 5 la fel, cum am patit si cu Cat-Woman :D dar mi-am pus o basma imprumutata de Andreea si asa i-am dat asa o nota de originalitate, fatah! ;)

From Masivul Ciucas – Fetele, nebunele :)
From Masivul Ciucas – Ianuarie 2010

eu am impartit camera cu 2 fete: Andreea si Alina. cu Alina in camera am dormit in toate aplicatiile de pana acum, dar de data asta a trebuit sa dormim toate 3 in acelasi pat – unul mare, ce-i drept. dar aveam atata de multe prostii de zis ca nu reuseam sa ne oprim din ras si sa dormim. Andreea a dormit la mijloc si Alina s-a straduit sa incapa si ea in pat, langa noi, ca noi tot ne mutam spre ea. bine ca a fost cald si c-am reusit sa ma odihnesc.

a doua zi ne-am trezit pe 8,30, am facut o inviroare scurta si ni s-a permis sa intram in cabana doar cu zapada pe fata :D la 10,30 a fost organizat un concurs de orientare, in care aveam 10 indicii si trebuia sa folosim busola ca sa gasim locurile indicate. noi am fost echipa Curcubeu ;), formata din 5 membri – moi, Alina, Andreea, Iulia si Claudiu. am scos 36 de minute, fata de 23 minute – cel mai bun timp si 45 – cel mai slab.

dupa concurs am mancat bulz si cartofi prajiti. cand ne-am uitat pe nota, am vazut 5 lei pentru branza rasa de pe cartofi (portia de cartofi prajiti era 2 lei!!!) – ni s-a parut cam mult si am tot tachinat chelnerul pe seama asta, de cate ori trecea pe langa noi, gen: da’ ce fel de branza era? si cat costa un kg? si cam cate grame ne-ati pus pe portie? ce i-ati facut de-i asa de scumpa?

preturile sunt ceva mai mari decat la Cabana Padina. cartofii prajiti – 2 lei, papanasi – 8 lei, ciorba era 5-6 lei, ceaiul 2 lei (0,5 lei la Padina :D), bulzul – 9 lei. de cazare nu stiu cat era, ca nu am platit noi in mod direct. cred ca traseul catre Vf. Ciucas e superb si vara. vreau sa ma reintorc acolo (asa zic mereu, nu? da’ e de bine, cred eu :) ), sa explorez mai bine zona. felul in care se vad muntii di-mprejur, cand esti pe varf face sa merite tot efortul depus pana a ajunge acolo.

in jur de 14,30 am strans tot si am inceput coborarea de la cabana, pana jos, in sosea unde ne asteptau autocarele. am facut o oprire la Manastirea Cheia, apoi la Manastirea Suzana, iar in cele din urma, am mers intins pana in Ploiesti:

From Masivul Ciucas – Ianuarie 2010
From Masivul Ciucas – Ianuarie 2010
From Masivul Ciucas – Ianuarie 2010
From Masivul Ciucas – Ianuarie 2010

in Ploiesti am oprit la un McDonald si pe masura ce intram (nu eram putini!), spuneam fiecare ca-n reclama: BigMac, BigMac, BigMac… dupa jumatate de ora am plecat cantand spre Bucuresti. imi place la nebunie cand cantam cu totii in autocar, cantece de chitara :)

vad ca am adus iarna cu mine – ca dimineata era zapada si un Bucuresti. se pare ca fost un traseu mai usor decat cel de data trecuta – ca nu am febra musculara :D. dupa traseu discutam cu fetele si incercam sa comparam ce/cum a fost. acum nu-mi ramane decat sa imi vad de treburile pe care le am pe aici, pentru ca urmatoarea aplicatie e programata in primul week-end din februarie. multumesc organizatorilor, celor care mi-ai fost alaturi in distractie si voua, pentru rabdare :)

pe curand!

Un gând despre &8222;A III-a aplicatie – Masivul Ciucas&8221;

Lasă un răspuns

