O saptamana plina…

se apropie de sfarsit. am cam dus pana la capat sarcinile pe care mi le-am prospus si o astept nerabdatoare pe urmatoarea :d


(photo credit)

a mai ramas doar aplicatia (a III-a) care incepe maine – in Masivul Ciucas. plecarea e la 6.00 (deci eu sambata la 5 trebuie sa fiu in picioare – masoschism adevarat, nu? :D) si nu e lipsita de emotii pentru ca trebuie sa prezint destinatia si traseul colegilor mei de la Scoala de Ghizi. am scos niste pagini la imprimanta, le voi citi inainte de culcare si D-zeu cu mila!

acum ma reped in Cora sa iau niste chestii de pachet (conform listei de shopping, evident) si apoi catre casa. sper sa fac poze frumoase, sa am norc de vreme si sa ma intorc acasa safe and joyfull ;) un week-end bestial la toata lumea!

pe curand!

Lasă un răspuns

