Impresii, la final :)

acum ca m-am intors de ceva timp, am avut timp sa cern trairile ce-au aparut pe alte meleaguri. cand eram mai mica nu aveam asa mari afinitati fata de Ungaria/unguri, poate si pe fondul imaginii promovate de mass-media. nu am avut contacte directe cu ei si era clar vorba despre o prejudecata. dar acum, dupa ce am vazut ce capitala frumoasa au, ce cladiri au fost in stare sa construiasca, in ce mod reusesc sa se promoveze si cat de atenti al detalii sunt, stima mea pentru ei e alta… oamenii sutn frumosi, binevoitori – in ciuda faptului ca nu stiu mereu limba engleza, se vede ca vor sa te ajute, simti asta.

constant ma obseda acolo intrebarea: ce fel de oameni sunt astia care au reusit sa faca asa ceva? si urma o alta: ce avem noi romanii de nu putem? daca inainte de plecare a emigra e un gand alungat prea des din minte, acum simt ca daca as avea in viitorul apropaiat ocazia, as pleca fara nici un fel de regret.

dupa cum s-a vazut, nu am decat cuvinte de lauda si port doar regretul ca nu am putut petrece mai mult timp acolo. dar asta se va remedia pe viitor ;)

pe curand!

Un gând despre &8222;Impresii, la final :)&8221;

  1. Uof! Nu-mi spune de emigrare! Incerc sa nu ma gandesc la asta asa mult, ceea ce este o mare performanta fata de momentul cand am aterizat din Japonia si imi venea sa fug inapoi in avion :))

Lasă un răspuns

