Budapest – the story (IV)

From Budapesta – People

ma apropii de finalul redarii pe blog a micii calatorii. pe doua ianuarie ne-am trezit si ne-am pregatit sa plecam la aeroport :D

From Budapesta – 2009/2010

zborul a decurs fara incidente si am ajuns in Tg. Mures dupa 42 de minute. la aeroport am stat ceva timp pana am gasit masina care sa ne duca in Centru. acolo, am cautat din nou Restaurantul Leo, unde iar am mancat/baut pana s-a facut ora de plecat la gara :D

From Tg.Mures/Tren
From Tg.Mures/Tren
From Tg.Mures/Tren
From Tg.Mures/Tren
From Tg.Mures/Tren
From Tg.Mures/Tren

acesta poza e cu dedicatie – pout toi, cherie @Misaki

calatoria cu trenul din Tg. Mures a durat muuuult – mai bine de 10 ore. a fost extrem de obositor, chiar daca in primele 3 ore am jucat cu totii mima :D am ajuns in Bucuresti, in pat pe la 7 dimineata si mi-au trebuit cam 3 zile sa ma trezesc cu adevarat. acum, insa – imi aduc aminte cu placere de Budapesta :)

pe curand!

2 gânduri despre &8222;Budapest – the story (IV)&8221;

  1. Kyaaaa, abia acum vad poza cu dedicatie, ce slow reaction! :( Si mie mi-a placut Budapesta, desi am stat foarte putin, mai degraba in trecere am fost. Si mesele acelea arata foarte bine! Si noi am mancat foarte bine in Budapesta, daca stiam ca te duci, avem un mic restaurant de recomandat :D

Lasă un răspuns

