Me @ Art Tweet Meet

am aflat de pe twitter ca se va organiza din nou si m-a bucurat vestea, pentru ca la intalnirea din decembrie eu eram pe coclauri, prin Bucegi. evenimentul a avut loc in Verde Cafe, sambata – 9 ianuarie.

nu prea stiam mare lucru despre ce trebuie sa aduc/fac acolo. am fost de dimineata la cursul de la Scoala de Ghizi si apoi am avut un moment de ezitare. aveam inca multe de facut in week-end-ul ce a trecut si nu stiam daca am timp pentru toate. dar, trecand pestea teama ca n-o sa nimeresc in Domnita Ruxandra nr. 15 (am mai fost de 2 ori si nu am gasit locatia decat dupa 30-45 de minute), am ajuns acolo cu bine.

nici nu am intrat bine ca m-am gasit atrasa de cutia cu accesorii adusa de Andreea de la Glory Box – alaturi de care am decoperit cat de placut e sa modelezi fimo. am facut o brosa-trandafir si o bratara si cred ca as fi putut sa stau si sa ma joc asa pana tarziu in noapte. ca sa fac brosa, ea modela in acelasi timp cu mine si i-a iesit un pandantiv frumos pe care il port azi cu mare drag. ca sa vedeti care a fost atmosfera – cateva poze, aici.

insa si la celelalte mese se petreceau lucruri frumoase. regret ca nu apucat sa vad cu lucra un domn – cu metal si sticla (Daniel se numeste, daca imi aduc aminte bine). oricum Alina a spus ca intentioaneaza sa faca un sir de intalniri iar eu… nu am nimic impotriva. ba chiar sunt foarte nerabdatoare!

sa ma intorc la ziua de sambata. am mesterit piesele pentru bratara si brosa, am cumparat 2 rame si le-am pictat pentru fetele mele. iata ce am adus acasa:

From Tweet Art Meet – 09.01.2010

urmatoarea editie va fi peste 2 saptamani si daca vrei sa fiti la curent, ii puteti urmari pe twitter ca @ArtTweetMeet sau pe #ArtTweetMeet.

din pacate nu pot pune poze si cu starea de buna-dispozotie cu care am plecat de acolo si va trebuie sa ma credeti pe cuvant. uneori e atat de simplu sa fii happy, nu?!? va multumesc!

pe curand!

Un gând despre &8222;Me @ Art Tweet Meet&8221;

Lasă un răspuns

