Budapest – the story (II)

am plecat cu avionul din Tg. Mures la 14.55, pentru ca la 14.55 sa ajungem in Budapesta – din cauza diferentei de fus orar, ne-am teleportat :D. din aeroport, ne-a luat gazdoiul cu un microbuz si ne-a dus la apartamentul unde am locuit 3 zile. cautand cazare, sor’mea a gasit un apartament imens (110mp) si am gasit cu totii ca asta e cea mai buna/ieftina solutie. am inchiriat un apartament in Budapesta cu 100£/noapte. e un apartament utilat cu tot ce iti trebuie si singura noastra problema a fost faptul ca avea o singura baie :(

cheltuielile (cazare + plata curatenie + transport dus-intors apartament-aeroport) s-au impartit la toti 9, astfel incat nici pe Valea Prahovei nu gaseam cazare cu 50 de lei pe noapte pentru Revelion :D. apartamentul a fost situat central nu a mai fost cazul sa folosim mijloace de transport. pentru ca sor’mea a fost omul de legatura cu gazda, dupa ce ne-am intors ne-au scris un mail ca sa ne ceara feed-back-ul in legatura cu modul in care ne-am simtit acolo.

From Budapesta – 2009/2010

curtea interioara a blocului in care am locuit

From Budapesta – 2009/2010

scara si cutiile postale

dupa ce ne-am lasat bagajele si am luat cheia in primire, am plecat sa cautam ceva unde sa mancam. se stie ca e buna bucataria ungureasca – acolo am avut ocazia sa beau bere si am gustat Unicum, am mancat gulas alte chestii traditionare, dar nu am gasit ocazia sa mananc o felie de Dobos – obisnuiesc sa fac acest desert si vroiam sa vad care e gustul original.

From Budapesta – People
From Budapesta – 2009/2010

Gulas – as main dish – cum ne zicea chelnerul. e mai mult ceva pentru turisti, pentru ca ungurii mananca de obicei gulasul ca supa – asa ne-a zis :)

am dat apoi o fuga rapid acasa sa luam sticlele de sampanie la noi si am plecat sa sarbatorim Anul Nou in oras. era plin de turisti si de oameni pregatiti si decorati de An nou :)

From Budapesta – 2009/2010
From Budapesta – 2009/2010
From Budapesta – 2009/2010
From Budapesta – People

va urma!

Un gând despre &8222;Budapest – the story (II)&8221;

  1. Buna si la multi ani! Ma bucur ca am gasit blogul tau! Si eu am petrecut anul nou la Budapesta si sunt incantata de acest oras si-mi doresc mult sa revin si sa stau macar o saptamana!

    Poate ne-am intalnit pe strada :) Ati suflat si voi in trompeticile alea dragute? Mie alea mi-au placut cel mai mult!!

    A, si inca ceva: superbe poze…

Lasă un răspuns

