Budapest – the story (I)

am ramas datoare cu povestea calatoriei in Budapesta. punctul de plecare a fost o oferta low-cost de la WizzAir, de 100 de lei biletul dus-intors, Tg. Mures – Budapesta. am cumparat online biletele (aici e meritul lui Simi si al prietenului ei), urmand apoi sa punem la punct si restul detaliilor – cazarea in Budapesta si drumul pana la Tg. Mures.

am plecat pe 30 decembrie, seara, catre Gara de Nord. avut cusete pana la Deda, apoi – la 5 dimineata, biumaci, am schimbat vagonul. am ajuns pe 31 decembrie devreme in Tg. Mures, iar avionul il aveam la 14.55. motiv suficient de buna sa plecam de la gara catre Centru, usor-usor, ca sa gasim o bodega unde sa treaca timpul la adapost. mi-a placut mult cum arata – e curat, placut, oameni frumosi, liniste.

a fost un moment comic in Centru ca am vrut sa fac poze la decoratiunile luminoase. am facut prima poza, dar nu am dezactivat blitz-ul. cat se schimb rapid setarea, s-au stins luminile :D. Palatul Culturii fusese insa asediat de ciori, dupa cum se vede – distribuite echidistant:

From Tg.Mures/Tren

am gasit un restaurant simpatic din Piata Trandafirilor – Restaurant Leo. aici am monopolizat etajul – eram 7 oameni, la 8 dimineata… :D. mancarea a placut tuturor iar mie, mi-a placut cum ne-au servit cafeaua:

From Tg.Mures/Tren

acolo am macat bine, am ras mult si am facut poze, iar la 12.00 ne-am dus catre Aeroportul Transilvania. am gasit in oras si un automat de lapte proaspat:

From Tg.Mures/Tren
From Tg.Mures/Tren

cei din tg. Mures se pricep si la reclama:

From Tg.Mures/Tren

a urmat primum meu drum cu avionul, care mi-a taiat rasuflarea. e misto acolo sus si cred ca as deveni usor dependenta de plutirea in oceanul de nori:

From Catre Budapesta
From Catre Budapesta

va urma!

2 gânduri despre &8222;Budapest – the story (I)&8221;

  1. Si mie imi place sa zbor, la nebunie! Am facut si cursurile de zbor ale Aeroclubului Romaniei, la sectia Planor. Pana in Japonia faceam 15 ore cu avionul, dar tot imi placea. Am trecut pe deasupra Siberiei si era superba :)

Lasă un răspuns

