Bucatarind… – Snitele Monti

a trecut mult timp de cand ma preocupa itens ce/cum mananc. luna decembrie a fost plina de abateri… fara numar, fara numar :D dar am stat si am cugetat si nu imi place ca ajung sa imi bat joc de eforturile din anul trecut. asa ca vineri, inspirata de mirosul de pe scara – unul din avantajele pe care le ai cand stai la bloc, am cumparat cele necesare pentru snitele de pui :)

dupa o zi de alergatura (nu dupa pui) am ajuns cu merindele acas’ si efectual protocolul intr-un mod personalizat. adica, dupa ce am taiat carnea (chiar, daca stie cineva cum e cel mai indicat mod – sa zica, pls pls :) ), am batut-o (sorry!) si am pus sare, piper. intr-un alt vas am pus cam 250g faina de soia pe care am ametit-o cu paprika picanta (de la mama ei!), nucsoara si usturoi granulat. am mai adaugat un vas in care am batut niste oua (toate se bat aici, vad! :)) ) si am aliniat vasele asa incat sa trec usor carnea prin fiecare, pan’ la tigaie.
(click pe poze pentru a le vedea mai mari)

From Bucatarie – Snitele
From Bucatarie – Snitele
From Bucatarie – Snitele

si dupa minute bune in care am incercat sa ii ispitesc si eu pe vecini, plus mirosuld e prajit care m-a invaluia, am trantit rapid o punga de broccoli si una de conopida (ambele congelate), intr-o cratita, la oparit. rezultatul final, aici:

From Bucatarie – Snitele

pe curand!

Lasă un răspuns

