Be carefull…

what you wish…

intr-o vreme simteam ca am prea mult timp liber si nu gasesc o directie in care sa il folosesc cat mai eficient. mi-am dat seama ca trebuie sa schimb ceva. am inceput sa deschid antenutele si sa ma implic. iar acum… ma uit acum la agenda mea de pe spatamana care urmeaza si nu stiu cum le voi strecura pe toate :D

mai intai, trebuie sa fac o planificare anuala la birou. apoi, sambata dimineata (6.00) e plecarea la munte – cea de-a 3-a aplicatie, in Masivul Ciucas. e deschisa si turistilor, asa ca daca vrea sa mai petreca cineva 2 zile la munte… sa zica :D. intre aceste doua puncte, trebuie sa mai fac loc pentru:
– Targul de HandMade din Afi Palace – are loc in perioada 06 – 21 ianuarie la etajul 1. programul este: luni-joi/10 – 22, iar in week-end vineri-duminica 11:00-24:00.
– documentare pentru traseu – vom incepe sa o facem pe ghizii pentru colegi, in autocar si a cazut magareata pe mine, data asta :D
– de reparat rucsacul – a cedat o chestie din plastic (calitate slaba/ger) si va trebui sa o inlocuiesc. face parte din sistemul de prindere al rucsacului pe piept si e importanta.
– vizita la psiholog – am avut o ezitare daca sa scriu despre asta sau nu, dar am decis sa imi asum acest gest. era o vreme cand aveam mare nevoie… acum ma simt excelent si as fi putut renunta la ideea asta. pe blog am scris fugar sau am facut pauza cand eram la pamant. cui ii place sa isi etaleze vulnerabiliatile? insa mi-e cumplit de teama de depresiile mele si am zis ca pot face terapie si preventiv. da, acum starile dificile par departe, dar ramane intrebarea: daca totusi e un mod mai bun prin care ma pot ma bucura de viata, de potentialul meu si nu sunt in stare sa il vad?
– o intalnire la facultate cu d-na Strungaru catre sfarsitul saptamanii – in legatura cu diseratia. am zis? am zis! chiar o dau anul asta, daca m-ajuta D-zeu! :)
– ar mai fi si alte lucruri pe lista mea, dar nu sunt prioritati… ma intreb, voi aveti obsesii dintr-astea cu liste si listute?

imi pare rau ca nu am vreme de teatru/opera/concerte. mi-e dor de ceva culturalicesc… in schimb citesc de zor la metrou cartea pe care mi-am luat-o de ziua mea :D dar despre asta… in episodul viitor :P

pe curand!

Lasă un răspuns

