Disturbia…

lumea mea curgea lin; mici nelinisti, uneori mai profunde, usoare insomnii, dar fara impact major. apoi… a sunat telefonul si m-a napadit teama. nu pot decat sa sper intr-o buna rezolvare favorabila (e pleonasm ?!?). e frustrant sa nu poti face nimic, cand e totul atat de aproape de sufletul tau. acum astept, cuminte, vesti mai bune si imi doresc mult ca acesta sa nu fie inceputul unui vartej…

https://i1.wp.com/www.rockclimbing.com/images/photos/assets/1/15581-largest_76627.jpg

(photo credit)

in ce priveste una dintre cautarile mele, pot spune relaxata: m-am decis! am inceput deja investitia si sper ca in 2 luni sa demarez un proiect caruia sa ma dedic cu totul! deocamdata inca e joaca, exercitiu si planul e imi fac un alt blog (aici am exersat deja, nu?), un fel de taraba colorata unde sa apara rodul puricirilor mele :)

sper sa ajung saptamana viitoare si ajung la facultate si astfel sa mai pot spune checked si la o alta chestiune care ma macina de ceva vreme.

week-end-ul se anunta mediu-agitat: cursul de la Scoala de Ghizi, de maine, apoi o fuga la Art Tweet Meet– in Verde Cafe. daca mai e timp – curat in casa, intins rufe si mi-a mai spus Sim ca se anunta niste trebusoara pentru o colaboratoare de-a ei. Doamne-ajuta! (later edit: s-a adjudecat. am de transcris niste articole si voi face asta duminica).

pe curand!

Un gând despre &8222;Disturbia…&8221;

  1. Uuuu, sunt deja curioasa! Ce proiect, ce proiect? In alta ordine de idei, am citit Strainii si mai am nitel din cealalta carte :) Asa ca va trebui sa ne vedem curand :P

Lasă un răspuns

