Slowly… falling awake…

…in prima zi, aproape ca nu vroiam sa ies din casa – de teama sa nu se suprapuna Cenusiul Bucuresti peste imaginile din mintea mea – cu strazi largi, poduri de vis si castele din povesti. acum daca m-ar intreba cineva unde e locul meu ideal de evadare, stiu exact ce sa spun! incep sa simt ca e Lumea e prea mare ca sa traiesc doar aici…

(photo credit)

restul sunt ganduri pe care trebuie sa le mai disec singura. sunt intr-un moment de criza. nu una grava, dar una reala. e un moment in care simt ca trebuie sa iau niste decizii. nu mai pot continua sa ma simt ca o sfera din cauciuc intr-un cub prea mic. acum mi-ar prinde bine un sfatuitor :)

usor usor vreau sa trasez niste directii, vreau sa inchei proiectele care ma bantuie – gen, disertatia si sa imi focalizez timpul liber pe anumite preocupari dragi sufletului meu – sa pasesc din vis, in realitate!

pe curand!

Un gând despre &8222;Slowly… falling awake…&8221;

Lasă un răspuns

