I allready miss you… Budapest!

bine v-am gasit in Noul An!

cu o durere de cap cumplita, vreau sa scriu despre cat de frumos impresionata sunt de minunata capitala a Ungarie – Budapesta, cu adevarat o Regina a Dunarii. prea scurt a fost ragazul in care m-am putut plimba pe strazile ei, i-am putut traversa podurile si va mai curge multa apa pe Dunare pana sa ma desprind din bucuria cu care am imbratisat acest loc!

nu am citit mai nimic inainte de plecare – din teama ca nu voi avea timp sa vad ce m-ar fi tentat. asa ca am plecat cu inima deschisa si nu m-am gandit o clipa ce m-as putea intoarce atat de fascinata de bunul gust al celor care contribuit la acesta minune! sper sa am sansa sa mai petrec macar o saptamana in orasul despre care nu stiu cand e mai frumos – ziua sau noaptea?

am locuit aproape de Centru, intr-un apartament urias (110mp) pe care l-am impartit cu ceilalti 8 companioni de calatorie. am mers mult pe jos, am mancat mancare traditionala si am sarbatorit trecerea in Noul An alaturi de prea frumosii ei locuitori si inca o multime de turisti (motiv pentru care era dificil sa obtii indicati despre locurile cautate).

curand voi face rost si de poze si abia astept sa citesc pe indelete povestile locuilor pe care le-am vizitat, voi putea sa astern pe marea de pixeli trairile pe care le-am adus cu mine. daca vreodata sunteti in pana de idei, vrei sa calatoriti si nu stiti ce destinatie ar fi mai potrivita – nu ezitati sa luati in calcul si aceasta oferta :) Budapesta merita fiecare efort!


Cladirea Parlamentului – Budapesta

(photo credit)

pe curand!

2 gânduri despre &8222;I allready miss you… Budapest!&8221;

  1. Aha, pe acolo, prin strainataturi te-a gasit Noul An! Semn de bun augur intotdeauna, if you ask me! :)) Astept povestea si pozele, odihneste-te linistita, internetul si oamenii lui nu pleaca nicaieri :))

    PS. Akemashite omedetou! Multa fericire tie in zorii Noului An! :)

    • multumesc de vizita, dragalasa Misaki! am crezut ca m-am laudat suficient inainte:D ca plec la Budapesta, de Revelion. dar inca ma intreb daca e sansa sau nesansa sa pleci in locuri frumoase. cand te intorci dintr-un loc minunat, lasi o parte din tine acolo si digeri mai dificil decorul familiar (asa cum probabil ai patit si tu cu Japonia, nu?). cu atat mai greu devine, cand si oamenii sunt minunati, nu doar locurile…

Lasă un răspuns

