Bucegi – second day

a doua zi a inceput pe la 8, cand ne-am dezmortit cu totii. la 9,30 urma sa plecam, deci aveam putin timp sa ne spalam, sa mancam si ne echipam, ca sa plecam catre Piatra Arsa. in fata cabanei Padina, era acelasi peisaj de povesti:

From Masivul Bucegi, 19-20 Decembrie 2009

(click pe poze pentru a ajunge la intregul album)

From Masivul Bucegi, 19-20 Decembrie 2009
From Masivul Bucegi, 19-20 Decembrie 2009
From Masivul Bucegi, 19-20 Decembrie 2009
From Masivul Bucegi, 19-20 Decembrie 2009

a urmat o portiune in care am urcat si am urcat… si eram atat de obosita incat nu mi-a mai ars de poze (nu ma uitam in lateral, decat foarte rapid). apoi… dupa ce a trecut partea mai grea, am ajuns pe platou, unde am zis ca nu se poate sa nu fac poze:

From Masivul Bucegi, 19-20 Decembrie 2009
From Masivul Bucegi, 19-20 Decembrie 2009
From Masivul Bucegi, 19-20 Decembrie 2009

dupa 3 ore si jumatate de la plecarea de la Padina am ajuns la Piatra Arsa unde am facut un popas de o ora si jumatate, ca sa apucam cu totii sa mancam si sa ne dezmortim. apoi a urmat drumul catre Vf. Furnica, pe care l-am ocolit prin stanga si apoi am tot coborat pana in Sinaia. urmaza cateva poze din acest traseu:

From Masivul Bucegi, 19-20 Decembrie 2009
From Masivul Bucegi, 19-20 Decembrie 2009
From Masivul Bucegi, 19-20 Decembrie 2009
From Masivul Bucegi, 19-20 Decembrie 2009

usor usor… s-a intunecat afara si nu am mai facut poze. am plecat la 15.15 de la Piatra Arsa si abia la 20.00 am ajuns in Sinaia. a fost un drum pe care l-am parcurs destul de greu, mi-a fost frig si credeam ca devine un fel de never ending story… dar in autocar era cald, am gasit prajituri si nutella (da, nu sunt Monti si stiu asta :D ). m-am schimbat cu haine uscate si cred ca as putea face o lista cu lucrurile pe care le-am invatat data asta, la munte.

acasa in Bucuresti am ajuns in jur de 23.00, multumita ajutorului unui om drag. am putut sa fac un dus fierbinte si apoi sa ma cuibaresc in pat. luni dimineata m-am trezit cu teama: nu vroiam sa fi racit. dar m-am ales numai cu o febra musculara buna si cu niste vanatai. atat!

duminca seara eram necajita si ziceam ca poate e asta ultima aplicatie. dar dupa aceea, uitandu-ma la poze, povestind cu Sim diverse momente, imi dau seama ca abia astept urmatoarea aplicatie :) va fi pe 15 ianuarie – in Masivul Ceahlau :)

pe curand!

Un gând despre &8222;Bucegi – second day&8221;

Lasă un răspuns

