Forever young!

intineresc :) asta pentru ca azi (si la fel va fi si maine!) este cea mai mare diferenta intre varsta reala si cea oficiala. nu stiu precis cum mi-am imaginat ca voi fi la 29 de ani, dar azi pot spune ca lumea e a mea!

simt ca pot face tot ce vreau, sunt fericita ca cei dragi imi sunt aproape si sunt sanatosi, incat ne putem bucura de vremuri, ne putem face bucurii, ne putem sprijini unii pe altii. sunt atat de happy, ca-mi vine sa iau in brate pe toata lumea, sa impart putin din fericirea mea si cui n-o simte…

astazi vreau sa fiu eu cu mine. sa merg la Universitate, sa pun si eu lumanari si sa ma bucur in liniste ca sunt in locul in care mi-am dorit sa fiu, ca am sansa sa cunosc oameni frumosi si pot sa ma apropii de visele mele, fara piedicile care erau acum 20 de ani…

cu bucurie in suflet spun, din nou,

pe curand!

2 gânduri despre &8222;Forever young!&8221;

Lasă un răspuns

