Bucegi – first day

dupa cum am povestit luni, aplicatia a inceput propriu-zis in Busteni, dupa ce am coborat din autocar si am luat telecabina catre Babele. pentru ca eram multi, a durat aproape 2 ore pana ne-am regrupat cu totii sus, la Cabana Babele. nu sunt asa de multe poze in care apar eu, in aceasta aplicatie, pentru ca am avut un ritm alert, a fost un drum solicitant si nu am iesit din rand ca sa fac poze, ci am pozat pe fuga ce/cum am putut :)

asa arata Busteniul sambata dimineata:

From Masivul Bucegi, 19-20 Decembrie 2009

(click pe poze, pentru a ajunge la intregul album)

From Masivul Bucegi, 19-20 Decembrie 2009
From Masivul Bucegi, 19-20 Decembrie 2009

ne intalnim cu cealalta telecabina:

From Masivul Bucegi, 19-20 Decembrie 2009

apropierea de capatul traseului telecabinei:

From Masivul Bucegi, 19-20 Decembrie 2009

(poza e facuta prin geamul plin de flori de gheata, al telecabinei :D )

platoul insorit, sambata, in jur de ora 10.00

From Masivul Bucegi, 19-20 Decembrie 2009

ne apropiem de Cabana:

From Masivul Bucegi, 19-20 Decembrie 2009

me, la Cabana Babele, cu panorama in spatele meu :D

From Bucegi – Me :D

dupa un popas de aproape o ora, o ciorbita calda de vacuta si o cafea, ne pregatim sa coboram catre Padina:

From Masivul Bucegi, 19-20 Decembrie 2009

trecem pe langa Babele:

From Masivul Bucegi, 19-20 Decembrie 2009

cealalta fata a Sfinxului:

From Masivul Bucegi, 19-20 Decembrie 2009

Sfinxul

From Masivul Bucegi, 19-20 Decembrie 2009
From Masivul Bucegi, 19-20 Decembrie 2009

inaintasii, pe care ii urmam cuminti:

From Masivul Bucegi, 19-20 Decembrie 2009

eram taaaare multi :D v-am zis, am fost cam 100 de oameni si mie se pare tare frumos cum apaream, asa colorati si zgribuliti:

From Masivul Bucegi, 19-20 Decembrie 2009

Ciupercile :D

From Masivul Bucegi, 19-20 Decembrie 2009

la vale… catre Padina:

From Masivul Bucegi, 19-20 Decembrie 2009

panorama…

From Masivul Bucegi, 19-20 Decembrie 2009

ochelarii de munte mi-au fost de mare folos. zapada stralucea in toate culorile, era soare, cald, superb! a urmat o poertiune de drum in care nu am mai facut poze si am pierdut multe peisaje frumoase. dar eu sunt convinsa ca voi reveni si voi apuca sa ma bucur iar de minunatii nostri munti. abia astept sa refac portiunea Hotel Pestera – Cabana Padina.

in jur de 2 pm am ajuns la Padina – o cabana primitoare cu o priveliste pe masura asteptarilor:

From Masivul Bucegi, 19-20 Decembrie 2009
From Masivul Bucegi, 19-20 Decembrie 2009

in jur de 15,30 am plecat in formatie catre Pestera Ialomitei:

From Masivul Bucegi, 19-20 Decembrie 2009

m-au fascinat brazii uriasi incarcati cu zapada!

From Masivul Bucegi, 19-20 Decembrie 2009

eram bine imbrobodita!

From Bucegi – Me :D
From Masivul Bucegi, 19-20 Decembrie 2009
From Masivul Bucegi, 19-20 Decembrie 2009
From Masivul Bucegi, 19-20 Decembrie 2009

poarta de intrare in pestera:

From Masivul Bucegi, 19-20 Decembrie 2009

peisajul in fata portii:

From Masivul Bucegi, 19-20 Decembrie 2009

Manastirea de la intrarea in pestera:

From Masivul Bucegi, 19-20 Decembrie 2009

intrarea in Pestera Ialomitei:

From Masivul Bucegi, 19-20 Decembrie 2009

pe jos erau o multime de stalagmite din gheata, niste popice fragile insirate pe poteca:

From Masivul Bucegi, 19-20 Decembrie 2009
From Masivul Bucegi, 19-20 Decembrie 2009

pestera are portiuni mai usoare si mai dificile. noi am petrecut mai bien de 4 ore acolo, timp in care m-am murdarit din cap pana in picioare. aici, frontala a fost extrem de importanta si imi pare rau ca pozele nu redau (mai ales in salile mari) imensitatea Pesterii.

From Masivul Bucegi, 19-20 Decembrie 2009

erau si o multime de lilieci in interior (cei mici si negri, atarnati pe pereti):

From Masivul Bucegi, 19-20 Decembrie 2009

au fost multe momente cand mi-am dorit sa fiu silfida, in pestera asta :D:

From Masivul Bucegi, 19-20 Decembrie 2009

dar in jur de 21.00 ne-am grupat si am alergat catre cabana. Grota Ursilor e spectaculoasa si acum mi-as fi dorit sa am atunci mai multa disponibiliate sa o vad pe indelete. pentru ca a trebuit sa stau cam 2 ore sa ajungem acolo, devenimsem prea nervoasa sa ma mai bucur de ce era acolo. multe din perceptiile de atunci, s-au schimbat acum, cand imi aduc aminte…

pe curand!

Lasă un răspuns

