Breaking the habit: Avatar – the Movie

este a doua oara in mai putin de o saptamana cand particip la un eveniment in care au fost implicati cei de la LG – vezi concertul de sambata. astfel ca, printr-o conjunctura fericita (via @RazvanExarhu), alergatura mea de ieri s-a incheiat in Hollywood Multiplex, la avanpremiera* pentri bloggeri a filmului Avatar. am fost si eu un fericit spectator din Cinematograful LG.

http://www.imdb.com/media/rm843615744/tt0499549

(photo credit)

despre film – am vazut ca apare citat pe twitter de cateva ori, am auzit discutandu-se despre el, dar nu obisnuiesc sa fac o pasiune pentru filmele care fac multa valva si, mai ales, nu obisnuiesc sa merg la film, in Mall, seara. prefer cinematografele – Studio, Scala, Patria, Europa si daca vreau sa vad un film anume ma duc in Mall dimineata catre pranz – cand e mai liber si nu simt ca ma uit o data cu veveritele.

dar, in circumstantele date, m-am dus cu inima deschisa si intrigata putin de trailer – din care nu am inteles mare lucru.

http://www.imdb.com/media/rm1248759296/tt0499549

(photo credit)

pe langa subiect si efectele speciale, Avatar a magulit biologul din mine -mai cu seama, latura botanica ;) plantele sunt minunate si e unul din motivele pentru care vreau sa revad filmul. normal ca au apelat persoane specializate. nu sunt departe nici animalele care apar in film si comportamentul lor, se vede ca a fost studiat in detaliu.

http://www.imdb.com/media/rm1231982080/tt0499549

(photo credit)

sosirea oamenilor, pe Pandora, dupa 6 ani m-a facut sa ma gandesc la Matrix, iar efectul 3D ma facea sa-mi doresc si eu sa plutesc intr-un mediu agravitational. firul epic se desfasoara pe durata a mai bine de 2 ore (161 minute, care zboara!)si sunt multe momente in care parca nu-mi iubesc asa de mult rasa. mi-a placut mesajul filmului si cred ca as fi fost necajita daca era un alt final :D nu vreau sa divulg mai mult detalii despre film, dar merita timpul acordat cu prisosinta. abia astept sa il revad!

The Floating Mountains of Pandora

https://i0.wp.com/moviesmedia.ign.com/movies/image/article/103/1034433/avatar-20091014035730519.jpg

(photo credit)

regizorul, James Cameron, a facut din nou o treaba excelenta si m-am lasat vrajita de munca lui si in sala, si dupa ce am iesit de la film. ma duc la cinema sa evadez si doar unele evadari sunt totale… povestea din Avatar traverseaza mai mai multe povesti, lumi, culturi si munca echipei (de aproape 4 ani) se simte.

null

(photo credit)

ma bucura mult faptul ca in ciuda nemultumirilor mele de zi cu zi, mai apar lucruri care ma fac sa exclam whaw!, asta pe langa intalnirile speciale ;)

pe curand!

*avanpremiera – o exceptie in care se pune n in fata lui p :D abia acum am observat…

2 gânduri despre &8222;Breaking the habit: Avatar – the Movie&8221;

  1. nici eu nu am dat atentie (d’asta nu am prins un loc mai bun :D), dar cand a ciripit si @RazvanExahu am zis ca-i pe bune si pur si simplu am cerut un loc…

    probabil ca sunt multe alte lucruri de care putem beneficia, dar nu o facem – mai degraba din neatentie. oricum vreau sa il mai vad o data!

  2. Suna foarte bine si am incredere in recomandarile tale (m-am apucat de citit cartile si-mi plac tare) :) Ah, ce-as fi vrut si eu sa vin! Dar abia acum am aflat de toata treaba cu avatar, probabil am ignorat complet fenomenul pe twitter :))

Lasă un răspuns

