Aplicatia a doua – pregatiri


Muntii Bucegi

(photo credit – @Armadilo)

maine trezirea va fi in jur de 4.00, pentru ca plecam din nou pe munte. plecam cu trenul, pana la Sinaia, apoi urcam cu telecabina. sincer, acum nu stiu precis traseul, dar il voi scrie pe indetele la intoarcere. din ce stiu e ca vom dormi maine noapte la Cabana Padina.


Cabana Padina

(photo credit)

e cea de-a doua aplicatie si trebuie sa recunosc ca vremea de afara m-a ca scutura putin. am echipament, dar pe bocanci nu prea ma bazez. sper sa fie suficient de frig incat sa nu mi se ude picioarele :D apoi, am parazapezi si spray impermeabilizant, plus 2-3 perechi de soseste (si inca, de rezerva) si stiu ca vreau sa ma intorsc sanatoasa acasa :D.

sac de dormit am imprimutat de la Nico (saru’mana!). ma gandesc inca daca sa imi cumpar cagula sau nu… insa ochelarii de soare/zapada nu sunt un moft. ah! sa nu uit lotiunea de plaja/soare :D

sunt insa alte 2 evenimente care se petrec in acest week-end si la care nu pot ajunge. unul dintre ele e #ArtTweetMeeet. din pacate, nu pot fi in toate locurile in care as vrea…

tineti-mi pumnii si dau un vin fiert la intoarcere!

pe curand!

Un gând despre &8222;Aplicatia a doua – pregatiri&8221;

Lasă un răspuns

