Lecturi Urbane – Lecturi subterane

a avut loc si editia a III-a. lucrurile au decurs bine si cred ca au fost mai multi participanti decat data trecuta, iar numarul de carti care s-a impartit, din pacate nu il stiu.

ne-am intalnit la ora stabilita si am atacat un tren care mergea in directia Dristor 1, am schimbat apoi la Dristor 2 si ne-am indreptat impartind carti, catre Unirii 1. am dat aproape 10 carti, la persoane si mai tinere si mai in varsta, dar cei care le-au primit au multumit si au apreciat initiativa.

http://photodesign.ro/lecturi-urbane/#/Gallery

am observat totusi o usoara retinere a unora si nu acceptau cartile decat dupa suficient de multe lamuriri. dupa ce intelegeau despre ce e vorba, deveneau mai deschisi, dar am avut momente cand m-am izbit de reticenta. ajunsesem sa cred ca romanii se tem de lucruri oferite. per total, insa, au fost mai multe reactii pozitive.

http://photodesign.ro/lecturi-urbane/#/Gallery

dupa ce ne-am adunat cu totii la Unirea am mers catre Matasari 17, unde urma sa ne dezmortim si sa ne cunoastem si mai bine. acolo am gasit cel mai bun vin fiert pe care l-am baut anul asta, insotit de covrigi proaspeti si calzi. locatie frumoasa, boema, suficienta pentru toti si sper sa tot sarbatorim acolo multe alte astfel de intalniri!

aseara l-am intalnit si pe fotograful Stelian Pavalache si de mai bine de jumatate de ora sunt hipnotizata de pozele facut de el aseara si apoi puse pe site.

multumiri si din partea mea celor care au reusit sa vina, celor de la Civika.ro care au pus la cale acest proiect, celor pe care i-am cunoscut aseara si celor pe care i-am reintalnit, cu multa bucurie!

http://photodesign.ro/lecturi-urbane/#/Gallery

(photo credit)

pe curand!

Poze de aseara:
Stelian Pavalache
Simona Stanescu
Anna Poppe

au mai scris despre ce s-a petrecut aseara:

Misaki – Lecturi urbane 3 – The Return of the Undercover Books
Marian Vulpevalul literelor
Andrei Pavel – Lecturi urbane the 3rd
Simona Stanescu – Lecturi urbane 15 noiembrie
Flaiu – Lecturi urbane ..
Gabi Macovei – Lecturi urbane
Badita Florin – Lecturi urbane
Fishington Post – Moda cititului in Romania
OrasulCiteste.ro – Lecturi urbane IV
Edvigia – Lecturi Urbane
Miriste – Lecturi Urbane in Metrou

7 gânduri despre &8222;Lecturi Urbane – Lecturi subterane&8221;

  1. da… e un moment mai dificil peste care trebuie sa treci impreuna cu cel pe care il abordezi. dar apoi, se poate transforma intr-o experienta chiar placuta :)

Lasă un răspuns

